დღევანდელი მეცადინეობა მნიშვნელოვანი იყო .შევძელი პროექტის ატვირთვა ბლოგზე, დაშენება. ეს შევძელი დამოუკიდებლად. ვფიქრობ,საშინაო დავალებას ,რომელიც უკუკავშირის ფორმებს ეხება,შევასრულებ და შემდგომ გამოვიყენებ პრაქტიკაში.
იყენებ თუ არა არასაგაკვეთილო დროს პროექტის მსვლელობისას?
როგორ გეგმავ დიფერენციალურ მიდგომას მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლისას? იყენებ თუ არა იმ საგნის მასწავლებლის ჩართულობას სადაც თქვენი მოსწავლეები განახორციელებენ ტრანსფერს? როგორც ვხედავ პროექტი ძირითადად თეორიული ხასიათისაა. შეფასების სახეებიდან იყენებთ ყველას ერთის გარდა. ცოდნის ტრანსფერი მოსწავლეებს ეხმარება გამოიყენონ მიღებული ცოდნა ცხოვრებისეული საკითხების გადაჭრაში.
კარგათ გიმუშავია. დაწვრილებით ჩემს აზრს მოგწერთ
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьიყენებ თუ არა არასაგაკვეთილო დროს პროექტის მსვლელობისას?
ОтветитьУдалитьროგორ გეგმავ დიფერენციალურ მიდგომას მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლისას?
იყენებ თუ არა იმ საგნის მასწავლებლის ჩართულობას სადაც თქვენი მოსწავლეები განახორციელებენ ტრანსფერს?
როგორც ვხედავ პროექტი ძირითადად თეორიული ხასიათისაა.
შეფასების სახეებიდან იყენებთ ყველას ერთის გარდა.
ცოდნის ტრანსფერი მოსწავლეებს ეხმარება გამოიყენონ მიღებული ცოდნა ცხოვრებისეული საკითხების გადაჭრაში.